Tuesday, April 21, 2009

New Year 2008 - 2009..

Tahun baru ni la tahun baru aku yang paling meriah.. Tahun yang aku sambot new year ngan kengkawan aku(Molek, Wan, Meen, Ecan, Boy, Meerol).. X tipu syok gile.. Bole siap kenal ngan awek Korea lagi.. X salah aku name die Na Eun.. Dah², aku mls nak cite pasal die kt section ni.. Nanti aku bukak section baru pasal die.. :D Sambong balek.. Malam new year ni, aku blh nanges tgk bunge api.. X tipu sedeh.. Mase bunge api tuh melettop, aku t'bayangkan kenangan² aku mase tahun 2008.. Da la kuceng aku meninggal 3 hari sebelum new year.. X tipu sedeh.. Tp mase bunge api tu meletop, aku terbayangkan muke kuceng aku n die lesap pelan² dengan bunge api tu.. So, aku da tau yang aku kene teroskan kehidupan aku.. Goodbye boboi.. Thnx 4 being my cat.. (; Malam new year tu, aku dpt rasekan yang kitorang sme maken rapat.. Aku harap kite kekal kawan selamenye!! :D

No comments:

Post a Comment