Tuesday, April 21, 2009

Kemalangan Kelakar Hidupku.. :p

Hari tuh aku soh member aku sorang ni aja aku bawak moto.. Pike aku bule bawak.. Last² GEDEBUSH!! Aku t'langgar kete.. Hehehe.. Nak dgr kisah die?? Meh aku cte sket.. :D

Mase tuh ktrg kt Taman Mastika kt area Melati.. Aku dok bwh pokok tgk mmb aku maen bola.. Lame kelamaan, aku buhsan.. Pas2 aku pggl la member aku srg ni.. Aku soh die aja aku bawak motor.. Die stuju.. Die bwk aku g tpt moto die, pas2 die soh aku dok ats moto, die dok blakang.. Da dudok, die soh aku start.. Aku bukan maen sekse lg nak start kan moto KRISS die tuh.. Nak dkt 5 menet aku tolak menolak paddle tuh supaye start moto tuh.. Last² dgr gak aku bunyi enjen.. VROOOM~ :P Da tuh yang si member aku ni soh aku press minyak.. Aku press la, tp moto tuh mraum! Nak tau asl?? Aku lupe naek gear.. HAHAHAHA!! Maklomla.. Sebelom ni aku dok bawak auto je.. Mane ade gear² ni.. :P OK², strosnye aku da naek gear.. Aku turon buket.. Member aku dok stop kate "Halim, pelahankan moto.." bukan skali aw.. Banyak gak r.. Pas2, aku carik la break.. X terlintas langsong aku yang kt kaki tuh ade break.. Huhu~ Yela, auto semue kt tangan.. Aku dok carik break blah kiri aku.. Akhirnye, aku ingat yg ni moto manual.. Aku tkn break blah kanan tuh tp aku maseh lg tgh press.. :P Last² mmb aku npk kete dtg, die jeret.. "HALIM BREAK!!!!!!!!!!!!!". Aku yang menggelabah tuh, press habis pas2 turun gear.. GREEEEEENG moto tuh buunyi pas2 BOOM!! aku da t'langgar kete tuh.. Pas2 yang bes, satu taman turun tgk aku terlantar kt bawah.. BES gak r kemalangan ni.. ;P

P/S -> Pengajaran: Jangan cepat menggelabah!!

No comments:

Post a Comment